Pro zlepšení služeb používáme cookies. Přečtěte si více o tom, jak cookies používáme a jak je můžete případně odmítnout.
Vystudovala jsem jednooborovou magisterskou psychologii a bakalářskou pedagogiku, dále dvouleté kvalifikační studium zkušenostně reflektivního učení (zážitková pedagogika) a několik dalších kurzů a výcviků. Ten, na kterém nejvíce stavím, je dlouhodobý (4,5 roku) psychoterapeutický výcvik PCA - Poradenství a psychoterapie zaměřená na člověka C. R. Rogerse s akreditací, včetně supervizní části. Jeho součástí bylo kromě teorie, nácviků a skupinové práce také 70 hodin vlastní individuální psychoterapie. Důležité zkušenosti čerpám i z výcviku kompletní krizové intervence. I nadále se průběžně vzdělávám. Jsem řádnou členkou České asociace pro psychoterapii a v souladu s jejími principy se snažím o neustálé zkvalitňování své práce.
Do mého přístupu se propisují také absolvované kurzy Focusingu, Nenásilné komunikace či Výchovy bez poražených, jež mají své kořeny v humanistické psychologii. Inspiruji se nicméně i dalšími terapeutickými směry, jako jsou na emoce zaměřená terapie, satiterapie či biosyntéza. V poslední době se vzdělávám v studiem traumatu a jeho léčby. V práci s klienty s oblibou využívám krom klasického rozhovoru také prožitkové imaginační techniky, které nabízejí korektivní (terapeutickou) zkušenost.
I v současné době se dále vzdělávám. Pro svoji poradenskou praxi významně čerpám z přístupu vývojového psychologa a výzkumníka Gordona Neufelda, který pracuje s modelem vztahové vazby jako základním kamenem zdravého vývoje dítěte. Tento přístup studuji na Neufeld Institute.
Své profesní uplatnění jsem po několik let nacházela v oblasti individuálního poradenství, krizové intervence a internetové poradenství v poradenském centru v Brně. Krizovou intervenci jsem poskytovala také na lince důvěry v Brně. V roce 2021 jsem otevřela soukromou praxi ve Žďáře nad Sázavou, která je i nadále mojí hlavní pracovní náplní.
Velkou radost nacházím v lektorování. Realizovala jsem mnoho adaptačních, pohybových i prožitkových (seberozvojových) kurzů a workshopů pro nejrůznější skupiny klientů - dospělé i děti. V rámci svého projektu Jedny nervy nabízím kurzy pro snižování stresu. Mimo to jsem vedla také preventivních programy pro školy. Ráda se věnuji také kreativním činnosti. Mohu zmínit svůj autorský projekt empati karet a dalších produktů pro rozvoj emoční inteligence (nejen) dětí pod značkou empati.
Moje osobní cesta se v zásadě ubírá směrem rozvoje mindfulness - vědomé všímavosti, která mi dává odpovědi na mnohé otázky v tématech psychologie osobnosti, seberozvoje, práce s emocemi a myslí, plného vědomí, meditace, rozvoje pochopení, klidu a štěstí.